• S2 2a sessió

    Flipant

    Amb què vaig quedar de la darrera sessió?

    Vam començar la sessió recordant els noms dels companys jugant a Em pica aquí. Tot seguit, vam crear el relatograma  de la sessió anterior perquè ens servís de recordatori.

    Vam repassar el mapa de continguts i vam acordar quins treballaríem. A continuació, vam tastar les galetes de la sort. Mentre agafàvem una galeta havíem de triar un dels missatges. L’havíem de completar per parelles. Vam descobrir les paraules de Wilfried van Poppel. Vam descobrir que la dansa és una bona metàfora per a l’aprenentatge.

    Vam jugar a La macèdonia. Ens va servir per fer una pausa mental.

    Vam formar petits grups perquè hi debatéssim la necessitat de crear un grup de Whatsapp. També tenim l’encàrrec de crear una banda sonora del curs. Cadascú ha d’escriure un missatge electrònic al professor proposant dues cançons. Han de contenir la paraula ballar o bé han de ser cançons que ens fan ballar. Per acabar aquest bloc, vam haver de triar una de les diapositives. Hem de mirar-nos el vídeo que hem triat  i aplicar la rutina de pensament.

     

    Vam acabar la sessió duent a terme una acció artística.

    Flipped classroom

  1. Nora

    31 gen. 18
    16:03 #

    Trau bretxa
    Poseu-vos drets. Moveu molt ràpid per donar la sensació que hi ha terratrèmol. Separeu-vos. Apunteu la zona mitjana per indicar que hi ha una bretxa.
    Caieu-vos. Indiqueu una zona de vostre cos on teniu trau del caure.

  2. lola

    31 gen. 18
    23:14 #

    Instruccions Joc de la Macedonia
    Tots asseguts a una cadira en cercle, excepte una persona que és al mitg.
    Aquesta persona ha de dir el nom de una fruita i als que se’ls ha donat aquesta fruita, s han de aixecar, correr i asseure´s en una altra.
    El que és queda sense cadira ´s’ha de posar al centre.

  3. CLARA CANO FERRI

    31 gen. 18
    23:16 #

    MACEDONIA
    Aixecaqueu-vos de la cadira! (són cadires imaginàries)
    Correu fins agafar la cadira del teu company, sense que la persona que hi ha al mig l’agafi.
    Asseieu-vos a la cadira!
    Queda’t al mig dempeus si no has pogut agafar una cadira

  4. Jordi

    01 febr. 18
    9:47 #

    Coreografia (bretxa i trau)

    Sortiu caminant tots dos. Començar a tremolar per que es produeix un terratrèmol.
    S’obrirà una bretxa imaginaria que us anirà separant.
    Sense deixar de tremolar, aneu separant i quan estigueu aproximadament a 2 metres de distància, us caieu a terra, de manera que sembli que heu perdut l’equilibri per una forta sacsejada. Finalment, aparentar un tall a causa del cop en alguna de les parts que han contactat contra el terra.


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share