3a sessió Suficiència 2
Hem començat la sessió mirant de llaçar el dit d’un company, a partir de les seves instruccions.
Hem recordat la sessió anterior i hem aprofitat per presentar les propostes de cada grup.
Hem plantejat el repte de la sessió: com podem reconèixer un bon text instructiu? Primer, hem apuntat els criteris avaluatius d’un text instructiu.
(cliqueu sobre la imatge per visualitzar-la bé)
Tot seguit, cadascú ha valorat un dels textos de l’activitat anterior. Hem format equips en què n’han triat un que ens servís com a model. Això ens ha servit per fixar quins són els objectius d’aprenentatge d’aquesta unitat:
Hem observat quines són les formes verbals que s’utilitza en aquest tipus de textos. Hem repassat l’ús de l’imperatiu i les perífrasi d’obligació (haver de + INF.) i la de necessitat (caldre + INF.) i quin to adoptarà el text (de + a – autoritari)
Hem recordat que cal escriure un missatge electrònic i enviar-me’l.
2 comentaris
Com ha de ser un bon text instructiu? « la rebotiga
16 oct. 12
19:29 #
[…] el tràiler del documental. Se’ls van currar bastant. He presentat el repte de la sessió i els he avançat alguns dels […]
Imperatiu o futur? | la rebotiga
17 abr. 13
12:03 #
[…] 3a sessió […]