• 3a sessió Suficiència 2

    Hem començat la sessió mirant de llaçar el dit d’un company, a partir de les seves  instruccions.

    Hem recordat la sessió anterior i hem aprofitat per presentar les propostes de cada grup.

    Hem plantejat el repte de la sessió: com podem reconèixer un bon text instructiu? Primer, hem apuntat els criteris avaluatius d’un text instructiu.

     

    (cliqueu sobre la imatge per visualitzar-la bé)

    Tot seguit, cadascú ha valorat un dels textos de l’activitat anterior.  Hem format equips en què n’han triat un que ens servís com a model.  Això ens ha servit per fixar quins són els objectius d’aprenentatge d’aquesta unitat:

    Hem observat quines  són les formes verbals que s’utilitza en aquest tipus de textos. Hem repassat l’ús de l’imperatiu i les perífrasi d’obligació (haver de + INF.) i la de necessitat (caldre + INF.) i quin to adoptarà  el text (de + a – autoritari)

    Hem recordat que cal escriure un missatge electrònic i enviar-me’l.

  1. […] el tràiler del documental. Se’ls van currar bastant.  He presentat el repte de la sessió i els he avançat alguns dels […]

  2. […] 3a sessió […]


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share