C2 19 sessió
11 de desembre de 2018
Estimat comandant,
La brigada, com en cada missió, s’havia preparat per un altre gran desafiament. Aquest dia va ser diferent als anteriors, ja que els esperava un repte que, si bé era semblant al d’altres batalles, no deixava de ser arriscat i perillós.
El repte exigia la màxima atenció i concentració de l’escamot, per evitar ser sorpresos davant un possible contraatac de les forces enemigues, que ens assetjaven. Es així, doncs, com l’escamot va començar l’anàlisi de l’acta realitzada per l’Inma.
Aquesta acta va implicar un gran treball en la seva realització. Va requerir el màxim esforç de l’esquadró per combatre les comes, frases i altres signes de puntuació, que ens atacaven per tots els fronts. La lluita, tan intensa i profitosa, va durar gairebé una hora. L’esquadró ―un cop més, triomfant i victoriós en l’anàlisi de l’acta― va tenir com a premi al seu valor en el camp de batalla un descans merescut. No hi havia temps per practicar altres exercicis gramaticals.
Després del valent esforç per renovar les forces, reforçar l’ànim i esperonar l’esperit combatiu del grup, el general Jaume va proposar el joc de la macedònia. Ens vam dividir en grups de cinc fruites: pomes, maduixes, peres i taronges.El general el va iniciar i vam començar a jugar-hi.Va ser un moment de distensió, barrejat amb rialles i corregudes, tractant de trobar el nostre lloc en les cadires per no quedar aïllats en el centre de la ronda.
Finalment, en els últims minuts de classe, vam tornar a reunir-nos en grups per analitzar els diferents resums dels articles d’opinió realitzats per la tropa. Tenint en compte la fidelitat, l’objectivitat, l’ordre, l’originalitat i la brevetat que hauríem de tenir al realitzar-los.
Atentament
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.