• 16 sessió D

    De Darnok, extreta d’http://www.morguefile.com/archive/display/105605

    Comencem la classe, com ja comença a ser habitual, amb petits problemes informàtics! El

    Jaume ens volia ensenyar dues fotografies que simbolitzaven una l’inici del curs (Psicosi) i

    l’altre el punt on ens trobem actualment (més relaxats).

    A continuació,  ens vam reunir amb els grups de xerpes per tal de seguir treballant cada punt de

    la segona unitat tot resolent alguns exercicis i posant en consens com havíem de treballar per

    fer-nos uns grans experts en la matèria .

    De Víctor, Determinant determinants

    De Víctor, Determinant determinants

    El tercer punt,  el vam dedicar a corregir el dictat que havíem fet la sessió anterior i a

    continuació vam  extreure les idees clau per tal de començar a treballar el resum.

    Tot seguit,  el Jaume ens va donar una lectura d’un text que va triar expressament perquè es

    tractava d’un text complicat i descompensat. Tot i la gran dificultat, entre tots vam poder

    esbrinar que el més important per poder començar a fer un resum és: saber extreure les

    paraules i les idees principals del text. Per altra banda,  també vam aprendre que per elaborar un bon

    resum mai s’han d’agafar exemples ni copiar frases del text que volem resumir! Grups intel.ligents docx

    Per finalitzar la classe i proposant una petita reflexió de la lectura anterior,  el Jaume ens va plantejar

    dues preguntes molt interessants:

    – Podem considerar-nos grups intel·ligents?

    – Què ens falta per ser un grup intel·ligent?

    Bon cap de setmana a tothom!

     

     

     

    Print Friendly, PDF & Email

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share