• Intermedi 2 (13a i 14a sessió)

    Bon dia,

    La setmana passada vam treballar la “r”. Vam fixar-nos en les erres simples, múltiples i mudes que apareixien en aquest document i en vam comentar la teoria.
    dictat r alumne A
    dictat r alumne B

    Si voleu repassar la teoria o practicar una mica més, aquest enllaç us pot anar bé: Itineraris d’aprenentage. Intermedi. Distinció r/rr Cliqueu a l’apartat “Distinció r/rr” que trobareu a l’esquerra de la pantalla.

    A més, també vam acabar de preparar la presentació oral. En primer lloc, vau elaborar un decàleg de l’orador ideal.

    En segon lloc, vam plantejar-nos com podíem aconseguir algun d’aquests punts. Vam dir que per mantenir l’interès dels oioents podríem: fer-los participar amb preguntes, tenir en compte la postura, ser amens, mirar el públic i no llegir el discurs. Per no llegir el discurs i tenir-lo organitzat, vam dir que necessitaríem un guió ben preparat. Finalment, pel que fa a expressar-se amb claretat, vam dir que intentaríem evitar els mots crossa i que miraríem d’utilitzar un vocabulari precís. A més, la Magda va assumir el repte intentar parlar amb un to més alt i el Juan parlar una mica més lent. Estic segura que ens en sortirem. 🙂

    Fins demà,

    Lourdes

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share