S1 9a sessió
- 1. Hem fet un exercici de agrupació per grups de paraules, per vocals tòniques
L’exercici consisteix a trobar les imatges de les paraules que estaven associades a la nostra i identificar la característica comuna entre elles. Per això, el professor ens ha donat una imatge i ens l’ha enganxat al front.
/à/ | /è/ | /í/ | /ò/ | /é/ | /ó/ | /u/ |
Mà | Cafè | Pingüí | Cos | Mes | Gos | Brúixola |
Gat | Cèl | Pinya | Cor | Meu | Dos | Cub |
Casa | Mèl | moll | llet | llop | Cúpula | |
Tè |
- 2. Hem posat en comú els aspectes que ens semblen positius o que ens agraden del cur I
també els aspectes que considerem que es poden millorar. Hem dit:
Positiu:
- Aplicació pràctica de la gramatica
- El professor
- El mètode
- Les actes (enllaços)
- Treball en equip
- L’ambient
- Els escalfaments
- Poder parlar
- Classes dinàmiques
- El progrés
- El vocabulari
- L’intercanvi
- Les dinàmiques són molt pensades
Negatiu:
- Un programa que hi ha
- Un petit descans (pausa)
- La tecnologia
- La revisió de les actes
- La sessió 7a, massa gramàtica
- Una posada en comú
- 3. Sobre el tema de google +:
Qui no hagi rebut la invitació, ha de donar-li al Jaume una adreça mail (GMAIL) per tal que l’hi envìi.
- 4. Les actes s’han d’enviar a Jaume per email, i el les penjarà al blog i en google +
- 5. per al dijous hem de revisar les actes 3 i 4 i escriure un comentari al blog amb els errors que detectem.
- 6. Reunió per grups / project
Cada grup ha definit els passos a seguir al seu projecte i les accions a realitzar. en resum hem acordat el següent:
PRESENTACIÓ |
HISTORIA DE CATALUNYA |
DEBAT |
HORTS LITERARIS |
REPORTATGE |
Revisar guió | Video 23 min historia catalunya | Síntesi de l’article | Selecció | Presentació del curs |
Gravacions | Dubtes | Lectura | Aprofundiment de les obres | Contingut / temes |
Visualització | Presentació | Debat | Performance + cata de vi | Metodologia i eines utilitzades |
Presentació del metode | Presentació dels projectes | |||
Suport audiovisual (fotos i vinyes) realitzats durant el curs | ||||
Comentaris de cada alumne sobre com es va sentir en el curs |
I ara a resoldre dubtes…
4 comentaris
Juanjo
02 nov. 15
15:13 #
Que guapos que estem tots
Transi
04 nov. 15
14:40 #
1- diapositiva el pronom es refereix a “les imatges” , que són inanimades, per aixó és millor no posar ” entre elles”.
2- TÈ és 3ª persone del singular verb tenir.
L a infusió és sense acent : TE.
3- Li es CI , ja diem a qui , al Jaume :” ha de donar al Jaume una adre,ca”.
4- Pel dijous ,cal fer contracció de la preposició i l’article.
jsans
05 nov. 15
10:53 #
Transi,
Estàs imparable. A veure si podem comentar el dubte número 4. Molt bona observació, però els dies de la setmana no porten article. Per tant, ha de ser “per dijous”
tere esparza
06 nov. 15
13:08 #
jo en el seu dia vaig comentar la foto i no se on esta el comentari .Algú pot dir-me que a passat