C2 5a sessió
Despistant el professor
En la classe anterior, vam començar amb un exercici d’omplir buits en un text. El Jaume, professor del nostre curs, ens va explicar que aquest text era d’una cançó de la model i cantant Carla Bruni, traduïda del francès . Havíem de completar els espais buits amb que i què.
EXERCICI QUE_QUE (cançó)
Seguidament, sense encara haver corregit aquest text, el professor ens va lliurar a cada alumne una part del resum de la classe anterior escrit per una persona escollida a l’atzar. Cada dia de classe hem de de corregir un resum i millorar-lo. Acte seguit, per grup, es comenten les possibles millores.
Després, una vegada comentat el resum del company, el Jaume va proposar fer una activitat. Aquests jocs són molt ben rebuts pels alumnes. Aquest dia consistia que, mentre el professor era fora de l’aula, s’havia d’escollir un líder i tots els altres alumnes havíem d’imitar-li els moviments. Una vegada escollit aquest rol, va entrar el Jaume amb gestos d’observador, per tal d’esbrinar qui era aquest líder. Va trigar 10 minuts en esbrinar-ho. No li va ser fàcil.
A continuació, un cop havíem jugat una mica, ens va repartir un full amb la paraula que, en el qual explicava els casos en què no porta accent. Transcorreguts cinc o deu minuts havíem d’explicar-li el que havíem entès.
Per finalitzar, ens vam reunir els grups de Papeete, ja que tenim com a missió arribar a Castelldefels per tal de poder fer l’examen, i encara ens queda molta feina. Van decidir que érem una generació 4.0, uns grups de visionaris que tenim una visió del món a la qual no arriben molts polítics actuals. Per tant, una missió més d’aquest grup és fer arribar un missatge positiu a la gent.
En conclusió, una classe entretinguda.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.