• C2 20a sessió

    C2 20a Sessió

     

    Núm. Expedient: 01

    Subdirecció Operativa de la Policia

    Ref: #c2cast19

     

     

    RELACIÓ DELS FETS

    18.00: És l’hora i els refugiats van entrant a l’aula. S’observa moltes cadires buides. Avui els refugiats deuen estar cansats i no vindran tots a classe. El professor entra a l’aula amb una corda blava i un tàper transparent ple de papers. Què haurà enginyat avui?

    18.05: Toca anar a dormir per poder fer el relleu dels agents X,Y i Z. De sobte, el professor esclata a riure i no ens deixa dormir. Es veu que hi ha una confusió amb l’agent X i aquesta vegada està duplicat. Resolt el problema, es fa la tria del nou agent i aquesta vegada em toca a mi. La resta de relleus es fa sense novetat.

    18.10: Ens posem per parelles per poder corregir l’informe de la sessió anterior. De sobte, a l’últim moment, arriba un refugiat que s’havia quedat enrere i podrem fer un “trio”.

    18.25: Estem corregint el text i, pel que veig avui, el professor està  molt espès.Li costa  expressar-se i argumentar alguns dels dubtes que li pregunten els refugiats.

    18.45: Finalitza la correcció i el professor, per desconnectar una mica, ens proposa un nou joc. Agafa la corda que portava i l’estira al llarg de la classe. Els refugiats ens hem de posar en un costat de la corda en fila índia. L’explicació del funcionament del joc és una mica confusa, però finalment aconseguim entendre la mecànica. Es tracta de saltar d’un costat de corda a l’altre segons el professor digui: “Marea puja” o “Marea baixa”.

    18.50: El professor ens reparteix un exercici  gramatical on hi ha frases i hem de dir si són correctes. Continuarem amb la parella del principi i el trio segueix junt i ben avingut. Per entendre millor la correcció, veiem un vídeo curt que explica l’ús del l’expressió  a nivell de.

    19.10: Treballem amb la mateixa parella i hem de pensar una frase en gerundi. El professor va escrivint a la pissarra totes les frases i les corregim. Per acabar i aclarir dubtes, posa un vídeo fet per alumnes.

    19.25: El professor agafa el tàper i es passeja per la classe. Cada refugiat agafa un paper i al mirar-lo podem veure que està en un idioma estranger. Ens hem d’agrupar amb els refugiats que tenen el mateix idioma. Cada grup té un text de diferent idioma. La finalitat és saber en l’idioma que està escrit i fe-ne la traducció. Un cop traduïts els textos, esclata la sorpresa. Malauradament hem de marxar de París. Segons el text, hem de creuar el teló d’acer i anar fins a Praga.

     

    CONCLUSIONS

    Els refugiats estem una mica cansats de viatjar tant. Això és un no parar. Quan estem assentats en un lloc ens toca tornar a marxar. Quin estrès!! Al final, viatjarem més que Phileas Fogg.

     

    Agent X

    París, 03 de desembre de 2019

Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.


Categories


Històric


Blogroll


Per resoldre dubtes


Recursos per a l'aprenentatge


Vídeos


Darrers comentaris


Núvol d’etiquetes


Share