“A l’abril cada paraula val per mil” als mercats i comerços de Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi
El CNL de Barcelona llança de nou la campanya “A l’abril cada paraula val per mil”. Es tracta d’una col·lecció de cartells que expliquen l’etimologia de paraules relacionades amb el comerç amb motiu de la celebració de Sant Jordi.
Enguany, a Gràcia, s’han repartit un miler de cartells entre l’Eix Comercial Gran de Gràcia, la Federació Gràcia Comerç i els mercats de l’Abaceria, de la Llibertat, de l’Estrella i de Lesseps. A Sarrià-Sant Gervasi se n’han repartit uns cinc-cents, entre l’Eix Comercial de Sarrià i els mercats de Galvany, de Sant Gervasi, de les Tres Torres i el de Sarrià.
Amb la col·laboració de Mercats de Barcelona, aquest any la campanya s’estén a les parades dels mercats de la ciutat on els clients seran convidats a participar en el sorteig de tres cistelles amb productes de mercat . Per participar-hi caldrà fer-se una autofoto amb un dels cartells de la campanya que trobaran penjats a les parades entre el 4 i el 29 d’abril. Després caldrà fer-se seguidor del Facebook de Mercats de Barcelona @MercatsBarcelona i pujar-hi l’autofoto. Consulteu aquí les bases del sorteig.
La campanya també serà present a Twitter amb l’etiqueta #valpermil .
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.