• L’atenció telefònica de l’Optimot, ara amb el 012

    A partir del 15 de març de 2018, l’atenció telefònica del Servei d’atenció personalitzada de l’Optimot passa a vehicular-se mitjançant el telèfon 012, que concentra tota l’atenció ciutadana de la Generalitat.

    L’Optimot s’afegeix a la política corporativa de simplificació de l’atenció telefònica, per facilitar als usuaris l’accés al seu Servei d’atenció personalitzada amb un telèfon fàcil de recordar i que té un cost equivalent a una trucada de tarifa plana, sense límit de temps.

    http://llengua.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Latencio-telefonica-de-lOptimot-ara-amb-el-012

     Optimot

Delegació de Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi

Avinguda de la Riera de Cassoles, 23-27
08012 Barcelona
Tel. 932 178 723
gracia@cpnl.cat

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h, i dimecres també de 16 a 20 h.


Xarxes socials









Històric


Categories


Comentaris recents


Districte de Gràcia



Districte de Sarrià-Sant Gervasi



Arxius