Acte de cloenda de la campanya “Si l’encertes, l’endevines”
La Fàbrica de Creació del recinte de la Fabra i Coats va acollir ahir dijous, 16 de maig, l’acte de cloenda de la campanya Si l’encertes, l’endevines, organitzada pel Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Barcelona, en col·laboració amb l’Escola Superior de Disseny i Art La Llotja i 12 eixos comercials de la ciutat.
Les frases fetes estan de moda, tal com demostren el miler de participants en el concurs “Si l’encertes, l’endevines” a Barcelona. Per celebrar-ho, dijous, 16 de maig, es va fer l’acte de cloenda de la campanya a partir de la qual s’ha dut a terme el concurs de frases fetes que, per primera vegada, s’ha organitzat a tots els districtes a través de 12 eixos comercials. La iniciativa va néixer fa quatre anys a la Delegació de Sant Andreu del CNL de Barcelona amb la col·laboració de l’Eix Comercial Sant Andreu.
L’acte es va fer a la Fàbrica de Creació del recinte de la Fabra i Coats i hi van participar representants del CNL de Barcelona, de l’Escola Superior de Disseny i Art La Llotja i de l’Eix Comercial Sant Andreu.
Hi van assistir participants en el concurs a Sant Andreu i els 15 il·lustradors dels 40 cartells exposats als comerços, que van rebre un certificat pel treball fet de mans de Jordi Font, subdirector del CNL.
A més, es van entregar el premi del jurat expert, integrat pels il·lustradors Sergi Mariñosa, Bernat Cormand i Rocío Bonilla, i el premi del públic, per a la il·lustració més votada per la ciutadania, a dues de les artistes. Ona Vilar, premi del jurat per la il·lustració Perdre el cap, i Elena Cosp, premi del públic per l’obra Tenir el cap ple de pardals, van rebre obsequis patrocinats per Raima, Belles Arts Ferran, Barna Centre, Art Hilgard, Club Tr3sc i Sala Ciutat.
En aquest sentit, Alicia Gallego, professora de l’Escola Llotja, va adreçar unes paraules als assistents, en què va explicar que participar en la campanya Si l’encertes, l’endevines era una gran oportunitat per als estudiants d’il·lustració per començar a treballar amb encàrrecs a nivell professional.
També els guanyadors del concurs a les botigues de Sant Andreu van rebre els premis, gentilesa de l’Eix Comercial Sant Andreu, Abacus, la llibreria Dit i Fet, Llúpol Celler de cervesa artesana, el restaurant Antic Colmado i SAT Teatre. Podeu veure el sorteig dels premis aquí.
Pròsper Puig, president de l’Eix Sant Andreu, va exposar la satisfacció per l’èxit de la campanya durant aquests quatre anys i els beneficis que ha representat per a les botigues de l’eix.
Assumpta Escolà, directora del CNL de Barcelona, va cloure l’acte i va felicitar tots els participants en la iniciativa pels objectius aconseguits i per la possibilitat d’implementar-la aquest 2019 a tot Barcelona.
L’esdeveniment va comptar amb la participació de quatre integrants del Conservatori Municipal de Musica de Barcelona, que van interpretar diverses peces.
L’acte va finalitzar amb un brindis i un piscolabis gentilesa de les Caves Portell i de la Cansaladeria Puig.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.