Sants i les Corts amb el Dia de la Llengua Materna
Les classes de Sants-Montjuïc i de les Corts s’han bolcat a la proposta de celebració del Dia de la Llengua Materna duent a terme activitats relacionades amb la música. A les aules es van escoltar cançons de diferents procedències que els alumnes havien triat prèviament i es van fer els comentaris explicant els orígens i significats de les lletres. Aquest any la participació dels alumnes en la celebració del Dia de la Llengua Materna ha estat força més destacada que altres anys i ha servit per posar en èmfasi la riquesa lingüística que hi ha a les aules dels cursos de català.
A part de les activitats fetes en els cursos de dissabte, en un curs de nivell B2 van escoltar aquestes cançons: ‘Azzurro’ (italià), ‘México en la piel’ (castellà-Mèxic), ‘Esta es mi tierra linda el Ecuador’ (castellà -Equador) ‘Ekvari Mandi Bhauddin aa kurye’ (panjabi -Pakistan), ‘Mix pandilla 2008’ (castellà-Perú), ‘Bumboks’ (ucraïnès), ‘Lagdi lahore di a’ (panjabi- Pakistan), ‘Sopa de caracol’ (castellà-Hondures), ‘Te he prometido’ (castellà-Hondures), ’50 special’ (italià), ‘La fuente de cacho’ (castellà-Cantàbria), ‘O tren’ (gallec). Després es van comentar les cançons. En altres classes, de diferents nivells, els alumnes van escriure en cartolines la paraula del seu idioma que més els agrada i després van explicar-ne el significat.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.