El CPNL col·labora amb Bonpreu en la campanya “Alimenta el català”
L’objectiu de la campanya és reforçar les varietats dialectals del territori i generar proximitat emocional amb la clientela.
Els clients hi podran participar a través del concurs de les xarxes socials, on Bonpreu presentarà diferents productes frescos característics de Catalunya.
Bonpreu “alimenta el català” amb una campanya a xarxes socials i als seus establiments per reforçar la sensibilitat cap a les varietats dialectals, la responsabilitat lingüística i la proximitat emocional amb la clientela.
A través de les xarxes socials, Bonpreu anima els seus seguidors a compartir les varietats dialectals de determinats productes de la seva zona geogràfica amb un sorteig per als participants. Pel que fa als establiments, també s’aplica la campanya de les varietats dialectals en les etiquetes dels productes on consta el preu, així com en els tiquets de compra.
La campanya “Alimenta el català” pretén recuperar les diferents varietats dialectals de productes frescos o de proximitat, com fruites i verdures, productes càrnics, varietats d’embotits, espècies de peixos i productes envasats. D’aquesta manera, s’estableixen lligams emocionals i de pertinença, a través de la relació entre el producte, el territori d’origen i la parla.
Bonpreu compta amb la col·laboració del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) que està contribuint a l’assessorament i correcta aplicació de les corresponents varietats dialectals, amb un equip de tècnics professionals que setmanalment revisaran i validaran els termes dialectals proposats, durant les quatre setmanes en què tindrà lloc aquesta actuació.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.