RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

4 comentaris

  1. Isaac

    30 Sep 11
    12:57 #

    Hola,

    M’hi animo, m’hi animo (en resposta a la pregunta comprometedora).

    Sàpigues, Jaume, que em van molt bé aquestes presentacions, gràcies. D’una banda, per les noves informacions i punts de vista, però sobretot per anar repassant i rellegint altres qüestions que ja sabia. Poc a poc, les vaig assimilant, em van calant i quan n’estic ben amarat les entenc! M’he adonat que, com a aprenent, em va molt bé que m’apliquin la tècnica de la “gota malaia”!

    Sembla que després de “Validation” encara em dura allò de dir coses que normalment callaria…;-)

    Fins aviat,
    Isaac

  2. jsans

    30 Sep 11
    14:06 #

    Isaac, no, per favor, si aquest espai és per no callar precisament. Per això els penjo perquè ens serveixen a tots de gota malaia.

  3. Núria Vidal

    04 Oct 11
    14:30 #

    Estic totalment d’acord amb els comentaris de l’Isaac (gota malaia i Validation). Us volia explicar, també en aquest sentit, que, normalment, a les reunions de PiB, no entenc res i tot se’m desmunta, però alguna cosa va quallant i de cop (i aquest és el meu moment màgic com el del Guardiola) ho veig, ho veig… I és fantàstic.

    1. jsans

      06 Oct 11
      13:01 #

      Ara estic amoïnat. Com ho faig per demà?

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip