RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Experta?

    Piano
    www.flickr.com/photos/nicokaiser

    Seré breu. Tenint en compte l’expertesa que vaig manifestar en la reunió, és a dir, que sé tocar moltes tecles, estic d’acord amb la classificació (Organitzar nous tallers i activitats), malgrat que realment no he fet cap taller… Confio en l’expertesa, aquesta sí, demostrada, de les meves companyes.
    Bromes a part, penso que totes podem fer-hi aportacions interessants.

    D’altra banda, també estic d’acord amb la classificació dins el subgrup Atenció a la diversitat. Crec que és una de les qüestions que més em preocupa quan faig classes; intento posar-me en el lloc de l’alumnat per buscar altres maneres de plantejar una mateixa activitat, però reconec que moltes vegades no me’n surto. Per això, el fet de situar-me en aquest grup m’agrada i em motiva.
    De tota manera, la reunió del desembre va tractar sobre això i, per tant, no sé si es podria eliminar (i que consti que no és per treure’m feina!) o bé es tractaria d’enfocar-lo d’una altra manera.

    Pel que fa a temes que no tenen expert, només em veuria en cor d’intentar-ho en el d’ Introduir els alumnes en els grups.
    No sóc gaire bona a l’hora d’usar tècniques per fer grups i tampoc estic gaire al dia sobre noves aplicacions i nous programes informàtics.

    Per acabar, estic d’acord amb el pla de treball que ha manifestat la Lourdes, però crec que hi ha molts temes per a cada sessió i dubto que els puguem dur a terme tots.
    Ara bé, sempre els podem deixar al rebost per a futures reunions.

2 comentaris

  1. gencinas

    29 Jan 16
    15:06 #

    Neus,

    Molt bé!

    Estic d’acord amb tu quan dius que, pel que fa al pla de treball, hi hauria molts temes per a cada sessió… Per això és important tenir clar què volem fer i quan!

    Pel que fa al tema de la diversitat… És una opció. Però sovint crec que se’ns escapa una mica… Potser caldria tractar el tema des d’un altre punt de vista diferent del de la reunió de desembre.

    Respondre

  2. jsans

    01 Feb 16
    15:09 #

    Noies.

    Tinc la sensació que anem tocant temes i cremant barcasses. Culpa meva. Tens raó, Griselda, que ens cal que fixem objectius i els temporalitzem.

    Quant a la diversitat, em sembla que hauríem d’aprendre dels educadors socials. Ens podrien ajudar. M’he apuntat en una xerrada que organitza la Fundació Jaume Bofill sobre aquest tema: Què poden aportar els educadors socials en un centre educatiu? Ja us tindré al corrent.

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari a gencinas

Cancel·la respondre a comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip