En primer lloc, no vaig manifestar cinc desitjos, sinó tres. Sóc poc agosarada i potser massa realista. De tota manera, ara que s’ha acabat el curs i torno la vista enrere penso que em podia haver arriscat més.
Com vaig comentar a l’última reunió vaig dur a terme un microprojecte: la lectura dramatitzada d’uns textos de les T de teatre en un curs de nivell Elemental 3.
No vaig plantejar el projecte durant tot el trimestre, perquè em feia por que no fos interessant per als alumnes.
Contràriament, vaig veure que van ser ells els que van insistir a fer la lectura, malgrat que el curs s’acabava, i fins i tot van quedar un dia (el dia de correcció de la prova de l’E3) per fer un assaig.
En definitiva, que si el que els proposes els agrada s’hi entusiasmen i, a més a més, s’ho passen bé.
Pel que fa al desig de fomentar la participació, crec que tots ho fem a les classes, però la qüestió és com ho fem. Una part important d’aquesta participació es produeix si els alumnes s’hi impliquen, proposen, decideixen, superen reptes… Penso que en aquest punt he de millorar molt encara. (Propòsit curs 2015-16)
Finalment, l’últim desig era fer tasques més realistes. He de dir que malgrat que ho intento, no me n’acabo de sortir. Crec que em falta una mica d’empenta per fer que les tasques que es plantegen a classe puguin sortir fora de l’aula perquè realment siguin més realistes o, millor dit, més significatives.
De tota manera, no desisteixo. Ho tornaré a provar el curs que ve.
Per cert, què me’n dieu de la imatge del guant, ara a ple estiu…
3 comentaris
Lourdes
21 Jul 15
10:17 #
Em pica tot només de veure aquest guant. 🙂
Núria Vidal
21 Jul 15
10:20 #
Que realment fa urticària (el guant!).
Pel que fa a la resta, em sembla molt bé 🙂
Jaume
22 Jul 15
10:10 #
Ara mateix me’l posaria per fer de Michael Jackson!! Si et podem ajudar a empentar-te una mica, però tu mateixa n’has dit la clau: anima’t amb els alumnes. Són la clau: si ells s’hi impliquen, tu també. Enhorabona per la gosadia!!