A l’abril cada paraula val per mil
El CNL de Barcelona llança la campanya “A l’abril cada paraula val per mil”, una iniciativa cultural per celebrar Sant Jordi als carrers de la ciutat.
L’objectiu de la campanya “A l’abril cada paraula val per mil” és fomentar el gust pel coneixement de la llengua i promoure l’ús del català al comerç de la ciutat i per això s’han repartit 857 cartells amb una rosa cadascun i una paraula, on s’explica l’etimologia d’un mot relacionat amb el sector comercial de cada botiga.
Està previst que 857 comerços dels principals eixos comercials de Barcelona exposin les roses lingüístiques des de mitjans d’abril fins al 10 de maig. Amb l’exposició dels cartells als aparadors es pretén divulgar la llengua catalana d’una manera lúdica, popular i també científica.
El CNL de Barcelona també està preparant una exposició de la campanya “A l’abril cada paraula val per mil” amb els cartells que portaran la llengua catalana al comerç de la ciutat. L’exposició oferirà un panorama general sobre els diferents àmbits temàtics tractats i incorporarà també fotografies dels aparadors dels establiments que hi han participat i testimonis dels participants. L’exposició començarà la itinerància el mes de juny a l’Espai Avinyó – Llengua i Cultura de Ciutat Vella i posteriorment s’oferirà a centres culturals i associacions de comerciants de la ciutat.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.