RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Activitat avaluació inicial B2

    Aquí us deixo una activitat d’avaluació inicial per al B2. Aquesta activitat té una doble funció, la primera és mostrar els avenços del grup que ha acabat el B1 i comprovar com estan les noves incorporacions al B2, la segona és fer que els alumnes nous es relacionin amb els alumnes que ja hi eren.

    El primer dia de classe, els passo un qüestionari amb preguntes que han de fer a un company de classe. És convenient que cada alumne pregunti a un company i respongui a un altre de diferent, farem una cadena de manera que jo et pregunto a tu i tu preguntes a un altre. Tant les preguntes que jo proposo com les respostes que ells donen serveixen per repassar els continguts treballats al B1 i comprovar si els tenen encara al cap. Quan han acabat el qüestionari han de fer una presentació en 3a persona del company que han entrevistat fent servir les respostes que n’han obtingut.

    És un petit granet de sorra que aporto, però granet a granet es pot arribar a fer una muntanya, no?

    Print Friendly, PDF & Email

2 comentaris

  1. jsans

    14 Mar 13
    9:50 #

    Rosa Carme,

    Aniria molt bé que adjuntessis una mostra del qüestionari. Així el podríem aprofitar.

    Moltes gràcies per l’entrada! De granet en granet, el que podem ser capaços de tenir!!

  2. Mmiret

    22 Mar 13
    22:15 #

    Jo també ho faig, però en comptes de passar un qüestionari els pregunto què volen saber dels seus nous companys! Un altre cop no hi queia que això era una avaluació inicial!

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip