RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 15 de març de 2013

    De Hello, I am Bruce, extreta d’http://www.flickr.com/photos/24049533@N00/3214482163

     

    Hem elaborat plans d’actuació per trobar solucions als problemes que vam detectar en la sessió anterior.

    Acords:

    • analitzar els resultats des que implantem l’avaluació reguladora amb l’assoliment dels cursos
    • experimentar una de les mostres d’avaluació inicial
    • pensar possible propostes per confeccionar una ruta literària o algun projecte cada SLC; cal llegir-se aquest article.
    • deixar un comentari valorant aquesta sessió.

8 comentaris

  1. Isaac

    18 Mar 13
    10:53 #

    En aquesta reunió he après que en tot procés d’ensenyament i aprenentatge hi ha un diàleg entre dos contraris:

    Consolidar aprenentatges treballar nous objectius

    Qui marca el ritme? Com? Quan?

    Respondre

  2. Isaac

    18 Mar 13
    10:55 #

    Ostres ! No han sortit uns símbols molt bonics que hi havia posat ! Eren entre “consolidar aprenentatges” i “treballar nous objectius”.

    Respondre

  3. Núria Vidal

    18 Mar 13
    13:39 #

    De la reunió de divendres no em va quedar clar si portarem a la pràctica o no els plans d’actuació que vam elaborar per trobar solucions als problemes detectats a la sessió anterior. O no ho vaig entendre o va quedar tot una mica en l’aire.

    Respondre

    1. gencinas

      22 Mar 13
      15:02 #

      Sí que els portarem a la pràctica! De fet, ja els hem començat! Un dels compromisos per a la propera reunió està relacionat amb un dels plans d’actuació.

      Respondre

  4. gencinas

    22 Mar 13
    14:57 #

    Valoro molt positivament els plans d’actuació que vam fer. Em va agradar la idea i el mètode. Crec que va ser molt útil i va servir per aclarir dubtes i fixar objectius.

    Respondre

  5. Mmiret

    10 Apr 13
    13:47 #

    L’última reunió em va agradar perquè va ser una mica exemple pràctic del que podem fer amb els alumnes a classe: fer que les idees surtin d’ells i així els faran més cas que si les hem dit nosaltres abans! S’impliquen més, entenen millor el que estan fent, s’ajuden, treballen en equip però també per ajudar els altres equips, etc.

    Respondre

  6. nandreu

    25 Apr 13
    12:30 #

    En primer lloc, valoro positivament l’última reunió. El temps em va passar volant. El fet de treballar en grup amb un objectiu pràctic comú també va ser interessant i la veritat és que ens vam posar d’acord de seguida. També crec que el pla d’actuació que ens va tocar desenvolupar (la cultura compartida) potser era el més clar en teoria. Una altra qüestió serà la pràctica…

    Respondre

  7. […] he de fer el mateix amb els companys en aquestes sessions. Per tant, entre tots hem de desenvolupar prototipus o plans d’actuació (és una de les reunions que han valorat positivament). De retruc, aprenem a gestionar un projecte, […]

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip