RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 18 de març

    IMG_8912

    Vam començar l’itinerari a la primera planta amb la demostració de què pretén l’autor amb una obra artística. Tot seguit, vam ocupar una sala en què vam continuar reflexionant sobre l’art contemporani i vam experimentar de dibuixar a les palpentes la parella. En una altra sala, arran d’un dietari pictòric d’un artista, vam provar un ritual per eliminar  mals rotllos. A continuació, al vestíbul del museu vam protagonitzar dues accions: la primera, ens vam camuflar en l’espai; la segona, dividits en dos grups, vam haver de representar una casa ideal.

    Què podem aplicar d’aquesta visita a les nostres aules?

1 comentari

  1. Maria

    31 Mar 16
    16:35 #

    Buscar metàfores per explicar segons quines coses. Jo sempre dic que els pronoms són professors substituts o l’escultura d’or que l’Indiana Jones canvia per un sac de sorra, per si us serveixen!

    Ser més visuals. Usem objectes de classe que tenim a mà!

    Ser més imaginatius i demanar als alumnes que també intervinguin en el procés creatiu.

    Fer teatre, que ha quedat demostrat que ajuda a retenir les idees!

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip