RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 8 de juliol

    Els dos grups de treball van idear com podíem avaluar les sessions que van liderar.

    El grup 25 anys va plantejar aquestes preguntes per valorar la sessió que vam destinar per compartir activitats:

    • Com us vau sentir?
    • Cal continuïtat?
    • Què en fem?
    • Les adaptacions?

    Vam acordar que ens responsabilitzaríem de penjar les activitats a la subcarpeta corresponent i de registrar-la al document Excel:

    • Marta Merlo, B1 i B2
    • Mònica Sendra, B3 i cançons
    • Rosa Carme Sòria, E1 i E2
    • Neus Andreu, E3 i I1
    • Lourdes Subirà, I2 i I3
    • Griselda Encinas, S1 i S2
    • Núria Vidal, S3 i Tallers

    El grup  Al CPNL també va preguntar:

    • Com ens havíem sentit?
    • Va ser interessant la reunió?
    • Si es van acomplir les expectatives?

    Vam acordar que prosseguiríem el tema de la diversitat el curs 2016-17

    Print Friendly, PDF & Email

3 comentaris

  1. Núria Vidal i Carbonell

    11 Jul 16
    12:39 #

    Grup 25 anys?????? D’on ha sortit això????

  2. jsans

    11 Jul 16
    12:44 #

  3. I would like to thank you for this material. It was really interesting. And I wish I could see her more related posts.

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip