RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Treball de camp

    20160727_095233

    Ahir vam participar en un escape room i vam visitar l’exposició Ramon Llull i la màquina de pensar. La primera activitat ens va servir per experimentar la ludificació. Vam aconseguir sortir-nos-en quan faltaven pocs segons. Vam haver de resoldre enigmes a través de quatre espais. Hi vam veure molts possibilitats per dur-ho a la pràctica amb els alumnes, tot i que la Maria i la Griselda ja ho han posat en pràctica enguany.

    L’exposició és un trajecte per destacar la influència de l’art combinatòria lul·linana en artistes i científics. Es considera que és un precursor d’Internet i la interonnectivat.

Cap comentari

  1. Encara no hi ha cap comentari. Sigues el primer a enviar-ne un utilitzant el formulari!

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip