Vam començar l’itinerari a la primera planta amb la demostració de què pretén l’autor amb una obra artística. Tot seguit, vam ocupar una sala en què vam continuar reflexionant sobre l’art contemporani i vam experimentar de dibuixar a les palpentes la parella. En una altra sala, arran d’un dietari pictòric d’un artista, vam provar un ritual per eliminar mals rotllos. A continuació, al vestíbul del museu vam protagonitzar dues accions: la primera, ens vam camuflar en l’espai; la segona, dividits en dos grups, vam haver de representar una casa ideal.
http://slide.ly/view/7a62c9dd711c0918f7356d94a3730f2c
Què podem aplicar d’aquesta visita a les nostres aules?
1 comentari
Maria
31 Mar 16
16:35 #
Buscar metàfores per explicar segons quines coses. Jo sempre dic que els pronoms són professors substituts o l’escultura d’or que l’Indiana Jones canvia per un sac de sorra, per si us serveixen!
Ser més visuals. Usem objectes de classe que tenim a mà!
Ser més imaginatius i demanar als alumnes que també intervinguin en el procés creatiu.
Fer teatre, que ha quedat demostrat que ajuda a retenir les idees!