Per a aquesta sessió havíem de recuperar els objectius de la sessió anterior:
- Acordar els criteris avaluatius i indicadors d’assoliment
- Reflexionar sobre l’avaluació inicial
- Acordar l’administració del bloc d’ensenyament
Vam aprovar els criteris i indicadors d’assoliment.
A partir de la presentació del mètode inclusiu –arran del neguit sobre com hem de gestionar la diversitat a l’aula i per començar a pensar en l’avaluació inicial, vam debatre com hem de presentar els objectius d’una unitat. Per això, vam analitzar:
- pàg. 8 Fem-ho fàcil. Suficiència 1. Barcanova, Barcelona, 2011
- pàg. 9 Català Suficiència C1. Teide, Barcelona, 2011
- pla de treball unitat 1Ide la unitat 1
- mapa conceptual de l’escola que aprèn
Vam mirar d’adptar els criteris i indicadors com el mapa anteior.
Finalment, vam definir les categories i el text inicial del bloc. Vam acordar elaborar conjuntament un article en què expliquéssim tot el procés que vam engegar.
Bibliografia que es recomana:
- article de Joan Mallart i Navarra Didàctica de la motivació.
- capítol V del llibre Escuelas democráticas.
Cap comentari