Reprenem l’atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat
- La cita prèvia serà indispensable per rebre l’atenció presencial als centres de normalització lingüística.
- A través del web dels 22 centres de normalització lingüística i de les xarxes socials es podrà seguir l’obertura gradual de serveis i oficines.
El Consorci per a la Normalització Lingüística torna progressivament a la normalitat i obre les portes al públic la setmana en què les diferents regions sanitàries de Catalunya se situen entre les fases 2 i 3 del Pla de desconfinament.
Prioritzant la seguretat i la protecció tant d’usuaris com de treballadors, aquest dilluns 15 de juny la seu central de l’organització, situada al carrer Muntaner de Barcelona, reobre les portes a l’atenció presencial, sota estrictes mesures de seguretat i prevenció.
Una de les principals mesures de seguretat és que les persones interessades a rebre-hi atenció presencial caldrà que demanin cita prèvia a través del telèfon 932 723 100 o bé per correu electrònic a demaneuhora@cpnl.cat.
Malgrat això, l’atenció telemàtica continuarà sent la prioritat per garantir al màxim l’acompliment de les mesures de seguretat i salut públiques.
Pel que fa a la resta de serveis i oficines dels 22 centres de normalització lingüística distribuïts per tot el país, s’anirà reprenent l’atenció presencial a mesura que puguin garantir les condicions necessàries. Els diferents centres de normalització lingüística n’informaran a través de les seves pàgines web i per les xarxes socials.
Cap comentari
Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.