RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 11 d’octubre de 2013

    Ens vam fixar tres objectius en aquesta sessió:

    1. Què hem de millorar de les inscripcions?
    2. Què ens amoïna de les directrius de Gerència?
    3. Quins objectius ens fixem per a aquest curs?

    Pel que fa al primer objectiu, vam elaborar aquest mapa conceptual:

    foto

     

    Pel que fa al segon objectiu, en parlarem amb l’equip directiu en la propera sessió.

    Abans de tractar el tercer objectiu, vam experimentar quina sessió del curs passat teníem més present i per què.  Segurament perquè havia estat una experiència significativa per a cadascú. És un aspecte que l’hem d’incorporar a l’aula, hem d’aconseguir que els alumnes s’apassionin de les nostres classes.

    Vam apuntar els temes que es volien tractar en les properes sessions:

    • Com podem aplicar el decàleg (exemples) ?
    • Elaborar un arxiu amb material i tasques per treballar el calendari escolar
    • Atendre la diversitat
    • Llibres de lectura per als bàsics i elementals
    • Canvi de mirada en atenció a la diversitat, avaluació competencial, pràctica reflexiva i gestió de la diversitat

     

    Acord: ens vam comprometre d’escriure un comentari expressant un compromís o una experiència que pensem aplicar aquest curs. Cliqueu aquí

    Print Friendly, PDF & Email

Cap comentari

  1. Els comentaris per aquesta entrada estan tancats.

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip