RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Preparant properes reunions!

    Stack Of Books, Vintage Books, Book

    Em copiaré de la Lourdes i faré els deures aviat, així em quedarà més temps lliure per jugar!

    Vaig per feina i de manera esquemàtica, si us sembla:

    • 1. Estàs d’acord on t’han classificat?

    I tant! De fet m’hi vaig classificar jo.

    • 2. Et veus capaç de ser expert en algun repte que no té expertesa?

    I tant que no! Si no ja m’hi hauria col·locat. Sincerament, el tema de cohesionar els grups més o menys el porto bé però sempre em queda algú penjat que em fa patir o tinc un alumne que s’aïlla reiteradament i em canso d’estirar-lo.   Pel que fa a les noves tecnologies, tot i que m’agrada provar-les i conèixer-les, encara no he aconseguit normalitzar-les a classe, així que preferiria no ser jo l’experta.

    • 3. Quin pla de treball establim?

    Em toca repetir de conductora a la segona reunió, però com que el meu tema (“provar noves metodologies”) el comparteixo amb la Griselda, podríem preparar juntes una activitat per fer-vos treballar durant la reunió. Un cop planificada podríem compartir-la per Google Drive amb la resta de conductores de la reunió (Núria V, Neus, Lourdes, Neus, Mònica) perquè n’estiguin al corrent i puguem decidir juntes en quin moment de la sessió fer l’activitat i quant de temps tindrà reservat.

    Au, deures fets! A jugar! Ai no, que tinc classe en una hora…

     

3 comentaris

  1. Lourdes

    27 Jan 16
    18:45 #

    Maria,

    Ja he tornat de jugar i abans d’entrar a classe he llegit el teu comentari i entrada. 🙂 Pel que dius, i tant que podries ser experta en cohesionar grups. La perfecció no existeix i que hi hagi algun alumne que ens faci patir ens obliga a esforçar-nos-hi més i a anar-nos replantejant les coses. Crec que així és com s’aprèn. Per tant, en deus tenir un màster. :)))

    Pel que fa a la planificació de la reunió, afegeixo que aniria bé establir els objectius de tot el grup (2 i 3) i els objectius dels subgrups. Això ho podríem fer a la propera reunió. Un cop fet això, m’afegeixo a la teva proposta: cada subgrup podria decidir la manera de treballar-los i compartir-ho amb la resta virtualment per rebre’n les valoracions, fer-ne les modificacions que calguin, establir-ne la temporització i, finalment, planificar la reunió.

    Apa, me’n vaig a preparar classe. 🙂

    Respondre

  2. gencinas

    29 Jan 16
    11:47 #

    Maria,

    Estic d’acord amb el que diu la Lourdes! I també amb tu! 😉

    Respondre

  3. Maria

    01 Feb 16
    17:26 #

    Clap, clap, clap!

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip