RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 14 d’octubre

    pill-1350560_960_720

    La sessió tenia aquests objectius:

    • comunicar punts de la darrera reunió de coordinadors
    • establir els objectius de treball d’enguany
    • presentar una proposta del Seminari de Ludificació

    Pel que fa a la reunió de coordinadors, es va destacar el nou protocol de seguiment dels alumnes. Es va recordar del banc de rúbriques i el de lectures, de la wiki per divulgar les activitats relacionades amb l’Any Llull i que ara l’activitat d’elaborar entrades per a la Viquipèdia es podien organitzar al llarg del curs.

    Tot seguit, vam apuntar les expectatives per aquest curs.

    20161014_120507

    Vam acordar que suspenen la reunió del 25 de novembre. És el termini per escriure un missatge concretant que vull aprendre dels dos objectius fixats: tecnologia i expressió oral.

    Finalment, es va presentar la proposta d’experimentació del Seminari de Ludificació. Es va acordar que aprofitarem la sessió del dia 16 de desembre perquè cada tècnica presenti entre una i tres activitats perquè les companyes les vulguin experimentar el segon trimestre.

     

4 comentaris

  1. Núria Vidal i Carbonell

    15 Nov 16
    13:50 #

    Estic més interessada (o potser és que estic més peix) en l’apartat de tecnologia que no pas en el d’expressió d’oral; per això el meu comentari només se centrarà en aquest punt.

    Fins al divendres passat tampoc no sabia ben bé què necessitava saber però ara, després de la sessió amb la Laia Casas, crec que m’aniria bé conèixer algunes de les eines, aplicacions, programes, etc. que serveixen per treballar a classe tenint en compte les intel·ligències múltiples.

    I deunidó la feina que tenim!

    Respondre

  2. Anna Conangla

    24 Nov 16
    13:49 #

    Doncs a mi em convé més aprofundir en l’expressió oral perquè la tecnologia ja em depassa.
    Em caldrien estratègies, recursos i “varetes màgiques” perquè els alumnes perdin la por a parlar i vagin adquirint cada vegada més bagatge i seguretat. Estic pensant en nivells bàsics i elementals.

    Respondre

  3. Mònica

    25 Nov 16
    13:27 #

    La part tecnològica m’interessa moltíssim i necessitaria formació per treballar a classe les diferents eines, aplicacions, programes, etc. que es poden fer servir.

    Respondre

  4. Lourdes

    25 Nov 16
    21:21 #

    A mi m’agradaria conèixer més eines per crear jocs. A més, també voldria intentar crear un videojoc on l’alumnat hagi d’anar superant pantalles a mesura que avança el curs. Ja sé que deu ser difícil però crec que pot ser interessant i motivador, ja que hi ha una narració darrere i no serien jocs aïllats.

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari a Mònica

Cancel·la respondre a comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip