RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 16 de desembre

    Tal com vam acordar en la passada reunió, l’objectiu d’aquesta sessió era aconseguir 130 punts per continuar el projecte.  Per guanyar-los vam haver de jugar al joc de l’ascensor.

    lascensor

    El resultat i els compromisos es concreten de la manera següent:

    Finalment, es va acordar que en la propera reunió ens centrarem en l’ús de la tecnologia.

3 comentaris

  1. Lourdes

    19 Dec 16
    16:10 #

    Noies i Jaume,

    Em van agradar molt totes les activitats que vam presentar divendres. Em sembla que, a més de l’activitat assignada i l’activitat tridada, en provaré alguna més a l’aula. 🙂

    Bones festes!!!

    Lourdes

    Respondre

  2. Maria

    19 Dec 16
    16:16 #

    Jo també ho vaig pensar, Lourdes! Ara, no sé si tot es quedarà en bons propòsits d’any nou i no tindré temps d’experimentar-ne d’altres…!!
    Bon Nadal i feliç 2017!!

    Respondre

  3. gencinas

    11 Jan 17
    19:01 #

    Hola,

    Sí, jo també ho vaig pensar! Me’n van agradar moltes!

    Griselda

    Respondre

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip