RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • sessió 20 de desembre

    Vam dividir la sessió en dues parts. Durant el primer bloc, Sara Ginebreda i Mireia Mestres van relatar i valorar l’experiència de les Pràctiques Lingüístiques. Hi van observar molt bona predisposició per part de l’alumnat i canvis d’actitud. L’alumnat agraeix que pugui practicar fora de l’aula. Núria Vidal va explicar com dur a la pràctica un Kahoot! i Lourdes Subirà va mostrar com podíem utilitzar l’aplicació Plickers.  A continuació, vam organitzar el Mercat de Nadal d’activitats. Cadascú va presentar la seva i es va sorteja qui l’experimentarà en el proper trimestre.

    En la segona part, vam prosseguir amb dos tallers edcamp. En vam tancar un, el relacionat amb les tensions entre alumnes. Mentre que el segon, arran de l’experiència de Lourdes Subirà, hi van introduir algunes esmenes.

    Es recorda que en la propera sessió treballarem els editors de vídeo.

Cap comentari

  1. Encara no hi ha cap comentari. Sigues el primer a enviar-ne un utilitzant el formulari!

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip