- Formar i consolidar el grup, negociant-hi: objectius, metodologia, criteris avaluatius, material, etc. Aquí en teniu una mostra. CONTRACTE PEDAGÒGIC
- Presentar el pla de curs (calendari, tasques…) pla de curs
- Fer una avaluació inicial i diagnòstica.
- Anticipar les unitats, presentant el pla de treball. programa I3 Pla de treball U1
- Elaborar un mapa conceptual amb el grup a partir d’una pregunta central (Què haurem de saber o saber fer?) i presentant els continguts. Els repartim per parelles i cada parella formula preguntes.
- Refrescar la sessió anterior a l’inici de cada sessió (què vam treballar, quins reptes ens vam proposar, per què ho vam fer…)
- Elaborar un mapa al final de cada unitat. Ara cada parella recorda breument què cal saber de cada contingut.
- Fer l’avaluació final de cada unitat.
- Valorar el procés a través d’un dietari d’aprenentatge. Un exemple
- Practicar correccions més qualitatives que no pas quantitatives aplicant l’auto i la coavaluació.
- Fer una avaluació inicial perquè cadascú es plantegés un pla de treball. Dur a terme una aula diversificada.
Decàlegs
View more PowerPoint from Jaume Sans Vellvehí
2 comentaris
Isaac
09 Mar 12
13:49 #
Jaume,
Aquí m’has donat el que necessitava. D’entrades com aquesta, n’aprenc molt més i molt millor.Això sí que és informació de capçalera!
Gràcies!
Núria Vidal
09 Mar 12
13:55 #
Estic d’acord amb l’Isaac. Crec que ara ja necessitem coses palpables, aplicacions a l’aula perquè ja tenim més o menys establert el marc teòric.