La sessió tenia aquests objectius:
- Debatre Per a què ens ha de servir apostar per l’avaluació formativa o reguladora?
- Exposar les primeres conclusions de l’equip de treball
- Comprometre’s en el projecte, responent Què vull incorporar en la meva pràctica docent?
Pel que fa a la finalitat de l’avaluació formadora o reguladora, es van apuntar diferents funcions:
Es va presentar un vídeo explicant les fites que havia assolit l’equip de treball i la valoració de l’experiència. (Si el voleu veure, cliqueu l’enllaç. Us deixem la presentació que va servir de material)
Quant al darrer objectiu, es va reflexionar sobre el projecte i es van poder apuntar aquestes conclusions:
Finalment, es va acordar que fins al 27 de gener es podia enviar un missatge electrònic al coordinador per apuntar-se a l’equip de treball.
3 comentaris
Lourdes Subirà
23 Jan 12
17:36 #
Hola a tothom!
M’agradaria comentar un parell d’aspectes. En primer lloc, no crec que apostar per l’avaluació formativa ens generi més feina com a docents. Amb aquest tipus d’avaluació estem apostant per un alumnat autònom que cada vegada ens necessitarà menys i que cada vegada es reponsabilitzarà més del seu aprenentatge. Com a mínim aquesta és la meva experiència. El que sí que ens pot generar, com qualsevol canvi, són dubtes o neguits.
En segon lloc, a la reunió es va preguntar on era el material necessari per seguir aquesta línia. Tots els membres de l’equip n’hem anat confegint al llarg d’aquest últim any. Molt d’aquest material està penjat en aquest bloc. Si algú el vol aprofitar, endavant les atxes.
Exegesi | la rebotiga
02 Dec 13
0:54 #
[…] a la pantalla. Em fa por compartir per no emocionar-me. M’ha passat un parell de vegades: quan vaig mostrar el vídeo de la primera fase de l’equip de treball o en les II Jornades, vaig mirar el vídeo estintolat en una columna. Quan es va acabar […]
The answer, my friend… | la rebotiga
23 May 14
1:40 #
[…] el nuevo planteamiento de la evaluación en nuestros cursos, nos llevó a plantearnos investigar si era posible una secuenciación. Las […]