RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 20 de gener de 2012

    La sessió tenia aquests objectius:

    • Debatre Per a què ens ha de servir apostar per l’avaluació formativa o reguladora?
    • Exposar les primeres conclusions de l’equip de treball
    • Comprometre’s en el projecte, responent Què vull  incorporar en la meva pràctica docent?

    Pel que fa a la finalitat de l’avaluació formadora o reguladora, es van apuntar diferents funcions:

    Es va presentar un vídeo explicant les fites que havia assolit l’equip de treball i la valoració de l’experiència. (Si el voleu veure, cliqueu l’enllaç. Us deixem la presentació que va servir de material)

    Quant al darrer objectiu, es va reflexionar sobre el projecte i es van poder apuntar aquestes conclusions:
    Finalment, es va acordar que fins al 27 de gener es podia enviar un missatge electrònic al coordinador per apuntar-se a l’equip de treball.

3 comentaris

  1. Lourdes Subirà

    23 Jan 12
    17:36 #

    Hola a tothom!

    M’agradaria comentar un parell d’aspectes. En primer lloc, no crec que apostar per l’avaluació formativa ens generi més feina com a docents. Amb aquest tipus d’avaluació estem apostant per un alumnat autònom que cada vegada ens necessitarà menys i que cada vegada es reponsabilitzarà més del seu aprenentatge. Com a mínim aquesta és la meva experiència. El que sí que ens pot generar, com qualsevol canvi, són dubtes o neguits.

    En segon lloc, a la reunió es va preguntar on era el material necessari per seguir aquesta línia. Tots els membres de l’equip n’hem anat confegint al llarg d’aquest últim any. Molt d’aquest material està penjat en aquest bloc. Si algú el vol aprofitar, endavant les atxes.

  2. Exegesi | la rebotiga

    02 Dec 13
    0:54 #

    […] a la pantalla. Em fa por compartir per no emocionar-me. M’ha passat un parell de vegades: quan vaig mostrar el vídeo de la primera fase de l’equip de treball o en les II Jornades, vaig mirar el vídeo estintolat en una columna. Quan es va acabar […]

  3. […] el nuevo planteamiento de la evaluación en nuestros cursos, nos llevó a plantearnos investigar si era posible una secuenciación. Las […]

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges mapa de la sessió María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip