RSS

Consorci per a la Normalització Lingüística

  • Sessió 13 d’abril

    Vam començar la sessió mirant de descobrir quina era la nostra cadira.

    Vam haver de confeccionar un nou mapa de la sessió perquè era impossible dur a terme els quatre taller previstos per a la segona part de la sessió.

    Quant al primer taller grupal—arran de la necessitat de saber com podem treballar la lectura en veu alta—, Griselda Encinas va presentar diferents activitats a partir de textos literaris. Jaume Sans va presentar el projecte I Déu en algun lloc. Rosa Carme Soria va recordar activitats per treballar tant la puntuació com alhora l’entonació. Núria Vidal va comentar, d’una banda, que havia utilitzat els textos de Criatures i, d’altra banda, alguns resultats de la cerca que havia fet sobre aquest tema: el llibre de Txell Sota i els materials que tenim a la Intranet.

    Després de la pausa, vam reflexionar sobre les pràctiques lingüístiques i la gestió de l’aula.

Cap comentari

  1. Encara no hi ha cap comentari. Sigues el primer a enviar-ne un utilitzant el formulari!

RSS dels comentaris

Escriu un comentari

Pots utilitzar els següents tags XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Categories

Històric

Enllaços

Núvol d'etiquetes

ABP Any Fabra aprenentage cooperatiu aprenentatge cooperatiu aprenentatge experiencial aprenentatge per projectes artefactes digitals atenció a la diversitat autonomia avaluació avaluació inicial avaluació reguladora avaluarxaprendre Carme Bové cohesió competència digital comunitat d'aprenentatge criteris avaluatius cultura compartida curs 2012/13 decàleg per incorporar l'avaluació reguladora Edcamp equip de treball Escape room Fernando Trujillo gamificació ludificació mapa d'aprenentatges María Acaso motivació negociació Neus Sanmartí objectius Olga Esteve pedagogia inclusiva portafoli projectes pràctica reflexiva pràctiques lingüístiques reptes rol del professorat seqüència didàctica tallers tasca treball en equip